Indien u naar aanleiding van een bestelling of anderszins een klacht heeft kunt dit aan ons kenbaar maken via e-mail: info@skel-bv.nl
U ontvangt geen automatische ontvangstbevestiging. Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven.
Wieldoppenl.nl streeft er naar altijd in samenwerking met de klant tot een oplossing te komen. Indien dit niet het geval is kunt u contact opnemen met de geschillencommissie Stichting Webshop Keurmerk. U kunt mailen naar: Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info. Deze commissie zal optreden als bemiddelaar en proberen een oplossing te bereiken.
1. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene
voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
2. Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering
van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde
producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door
de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie
Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info.
3. Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien
de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft
voorgelegd.
4. De Geschillencommissie zal een geschil niet behandelen of de behandeling staken,
indien aan de ondernemer surseance van betaling is verleend, deze in staat van
faillissement is geraakt of zijn bedrijfsactiviteiten feitelijk heeft beëindigd.
5. Indien naast de Geschillencommissie Webshop Keurmerk een andere erkende of bij de
Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) of het
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) aangesloten geschillencommissie
bevoegd is, is voor geschillen die andere Geschillencommissie bij uitsluiting bevoegd.
.